Slaapapneu apparatuur

DeVilbiss SmartLink Mobiele Applicatie laat geen nieuwe data / gegevens meer zien. Wat nu?

Allereerst kunt u proberen om de applicatie te openen en uw smartphone naast het apparaat te leggen.
Vervolgens zet u het apparaat aan en na een seconde of tien zet u deze weer uit. Het apparaat en de applicatie zouden nu opnieuw moeten synchroniseren. 

Mocht dat na verschillende pogingen niet lukken dan doet u er slim aan om de onderstaande stappen te volgen. 

Android: 

Ga in het apparaat naar ‘Toevoegen’ -> Bluetooth -> ‘Ander apparaat’ -> Ontkoppelen.
Ga in uw telefoon naar instellingen - > Bluetooth en controleer of de DV6X… bij gekoppelde apparaten staat.
Zo ja, ontkoppel het apparaat. Zo nee, ga door naar de volgende stap.

Ga op uw telefoon naar de SmartLink applicatie en druk linksboven op de drie streepjes.
Vervolgens gaat u naar instellingen, dan gaat u naar ‘Koppelen met mijn telefoon’ en herstel de koppeling.
Let wel, bij het koppelen van de telefoon met het apparaat dient u na op ‘Koppelen’ te hebben gedrukt op uw telefoon op uw CPAP-apparaat uw telefoon te selecteren om deze te koppelen met het apparaat.

iPhone:

Om de één of andere reden is het niet mogelijk bij Apple producten om bovenstaande stappen te doorlopen. 
Bij de iPhone rest helaas niets anders dan simpelweg de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren.        

« Ga terug