• Persoonlijke begeleiding
  • 24/7 service
  • Snelle levering

Afspraak maken of aanpassen 

Wilt u een afspraak maken voor uw therapie? Of heeft u al een afspraak staan, maar wilt u deze liever aanpassen naar een ander tijdstip of datum? Neem contact op met onze customer support via de telefoon, e-mail of de chat. 

Uw eerste afspraak 

Wanneer u in aanmerking komt voor een medisch apparaat voor één van de therapievormen die Total Care verzorgt, kunt u er vanuit gaan dat Total Care contact met u op neemt. Uw behandelend arts dient uw aanvraag voor de therapie in en binnen één à twee werkdagen neemt onze customer support contact met u op voor het afstemmen van een afspraak. 

Wat kunt u verwachten van uw eerste afspraak

U ontvangt tijdens de eerste afspraak direct het medisch hulpmiddel, zodat u direct gebruik kunt maken van de therapie. Tijdens de afspraak ontvangt u een uitgebreide uitleg van onze consulent over het product, de therapie en de schoonmaakinstructies. 

Wilt u contact met uw consulent? 

Wij adviseren u altijd contact op te nemen met de customer support. Zij kunnen u vaak al uitleg en adviezen geven. Als u uw consulent zelf wilt spreken, zorgt de medewerker van de customer support ervoor de consulent contact met u opneemt. 
Heeft u een vraag? Misschien vindt u het antwoord tussen onze veelgestelde vragen. Heeft u geen antwoord gekregen op uw vraag, kunt u altijd contact met ons opnemen via de chat, telefoon of e-mail.