Vergoeding en zorgverzekeraar
U ontvangt een vergoeding voor het stroomverbruik. De hoogte van de vergoeding wordt bepaald door uw zorgverzekeraar.
https://www.totalcaregroep.nl/veelgestelde-vragen/zuurstof/krijg-ik-stroomvergoeding
Wij geven de urenstand door aan uw zorgverzekeraar. Zodra wij de vergoeding van uw zorgverzekeraar hebben ontvangen, maken wij het bedrag over naar u.
U krijgt bericht van ons als u uw urenstand moet doorgeven voor de vergoeding. De urenstand doorgeven kan via 013-5313535, info@totalcaregroep.nl of via de chat.
https://www.totalcaregroep.nl/zuurstof/vergoeding-en-zorgverzekeraar/waar-kan-ik-mijn-urenstand-doorgeven-voor-mijn-stroomvergoeding
Total Care heeft contracten met de meeste zorgverzekeraars. Als uw zorgverzekeraar er niet bij zit, verzorgen wij de overstap naar een andere leverancier.
https://www.totalcaregroep.nl/zuurstof/vergoeding-en-zorgverzekeraar/met-welke-zorgverzekeraars-heeft-total-care-contracten
U bent vrij om over te stappen naar een andere leverancier. Neem hiervoor contact op met onze customer support 013 – 531 35 35.
https://www.totalcaregroep.nl/zuurstof/vergoeding-en-zorgverzekeraar/kan-ik-van-mijn-huidige-leverancier-overstappen-naar-total-care
U hoeft hiervoor niets te doen. Total Care zal u hier over informeren en de overstap met een andere leverancier regelen.
https://www.totalcaregroep.nl/zuurstof/vergoeding-en-zorgverzekeraar/wat-moet-ik-doen-als-ik-overstap-naar-een-zorgverzekeraar-waar-total-care-geen-contract-mee-heeft